پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
3404
-
الف
+

حمایت از تولیدکنندگان محصولات فرهنگی در جشنواره ملی بشری

نخستین جشنواره ملی بشری، با هدف حمایت از محصولات فرهنگی برگزار می‌شود.

نخستین جشنواره ملی بشری، با هدف حمایت از محصولات فرهنگی در بخش‌های مختلف برگزار می‌شود.

به گزارش آی‌فیلم، جشنواره ملی بشری با هدف حمایت از تولید و ایده‌پردازی محصولات فرهنگی کودک و نوجوان با الهام از محتوا و مفاهیم قرآن و سیره اهل‌بیت‌ (علیهم‌السلام) و بکارگیری نمادها و عناصر هویتی و بصری ایرانی – اسلامی برگزار می‌شود.

 قالب‌های پذیرش محصولات در این جشنواره عبارتند از:

اسباب‌بازی‌ها و بازی‌های رایانه‌ای؛

سرگرمی‌های فکری و کمک‌آموزشی؛

نوشت‌افزار، وسایل شخصی و تزئینی؛

پوشاک و ابزارهای کاربردی زندگی؛

محصولات سمعی بصری و دیجیتال؛

محتوای پذیرش محصولات:

ایده‌پردازی و طراحی یا تولید محصولات کودک و نوجوان با:

الهام از محتوا و مفاهیم قرآن و سیره اهل‌بیت‌ (علیهم‌السلام)

بکارگیری نمادها و عناصر هویتی و بصری ایرانی – اسلامی که موجب ایجاد زمینه‌های تربیتی، رشد و پرورش فضائل اخلاق فردی و اجتماعی و افزایش توانمندی‌های فکری و روحی جامعه کودک و نوجوان شود.

موضوع جشنواره، تعیین‌کننده منابع محتوایی و هویتی محصولات است و لزوماً به معنای کاربرد مستقیم منابع در شکل و ظاهر محصولات نمی‌باشد، لذا هر محصولی که با بهره‌گیری صحیح از این محتوای دینی و هویتی، دارای اثر و کارکرد تربیتی مدنظر باشد، در زمره مخاطبان این جشنواره می‌باشد.

روابط عمومی این جشنواره،  آخرین مهلت ارسال آثار را تا پایان وقت اداری پنج‌شنبه 9 شهریور ماه سال جاری اعلام کرد و افزود: آثار ارسالی از تاریخ 11 تا 14 شهریور ماه در نمایشگاهی به نمایش درمی‌آید که نمایشگاه آثار ارسالی در بخش ایدهپردازان به دلیل رعایت حق کپی رایت ایدهها به صورت محفوظ برگزار میشود و عمومی نخواهد بود؛ همچنین مراسم اختتامیه جشنواره نیز همزمان با پایان نمایشگاه در روز 14 شهریور ماه برگزار و برگزیدگان نیز معرفی می‌شوند.

ه خ/ ا.ا

نظر شما
ارسال نظر